Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user SK

SK

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

14/87 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki asiat ovat nykyään paremmin. Maailma on täynnä avoimesti satanistisia tai Saatanaa palvovia bändejä, joiden musiikkia ei tarvitse edes kuunnella väärin päin. Olethan kertonut lapsellesi, että saatanalliset viestit ova helpomminkin saavutettavissa, kuin Priestiä väärinpäin kuuntelemalla?

Nuo tietenkin sisältävät kristillisiä piiloviestejä, jotka saavat lapset haluamaan kirkkoon joka sunnuntai.

7/13 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö spermaa silmään?

Silmätulehdusten lähes yleisin syy. Kondomien käytön lisäksi peruskouluissa pitäisi terveystiedon tunneilla painottaa uimalasien tärkeyttä.

1/2 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, mutta mieleeni tulee, että jos rotta on vanha, niin sillä on varmaan jokin muukin ruoanlähde, eikä sen tarvitse yrittää nälissään syödä uutta epäilyttävää safkaa. Ei mitään hajua kyllä, että syövätkö vanhat rotat oikeasti herkemmin myrkkyä vai ei.

11/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tällaisia palveluja tarvitaan? Onko haasteena kaupassa käynti vai heikot ruoanlaittotaidot? Reseptejä löytää netistä tai kirjastosta voi lainata keittokirjoja, lisäksi monesta kaupasta voi tilata kotiin nykyään ja toimituspäiviä on useita, toisin kuin näillä ruokakasseilla.

Mihin mitään palveluja ylipäätänsä tarvitaan? Miksi maksaa lääkärille, jos lääkkeet voi googlettaa, tai parturille, jos hiukset voi leikata itse? Netistä löytää varmasti tarvittavat tiedot viisaudenhampaiden poistamiseen, rakennekynsien laittamiseen tai auton korjaamiseen, ja niiden ulkoistamisesta on ihan turha maksaa kenellekään.

Ainoa ongelma on, että hiivatun Supo kyttää koko ajan, kun koitat tehdä botoxia omiin huulitäytteisiisi...

4/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan ruokakassi oli ainakin vuosia sitten ihan hyvä, mutta kyllä ruoissa oli ehkä asteen verran enemmän laittamista kuin perus makaronimössöissä tai uuninakeissa ja ranskalaisissa. Eli en suosittelisi sellaiselle, jota kokkaaminen inhottaa, vaan ehkä enemmänkin sellaiselle, joka haluaa syödä vähän paremmin kuin aina sitä ruskeaa kastiketta.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.