SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytpä taas on tyytyväinen tämä hyypiö joka näkee lähes joka aloituksessa trollin. Lisää vaan näitä älyttömyyksiä lapsille. Ei ole trollausta.
Ahaa, vallan paha avaaja? Tavantallaaja vaan!
Lakatkaahan haastamasta sanaharkkaa, kakarat. Pakatkaa laajat pakarat ja ravatkaa rantaan kalaan, mars!
Tavarat pakkaan, raskaan taakan kannan rantaan. Kalat pataan nakkaan, vastarannalla rakas!
Narraa altaasta vavalla palasta, harjaan padasta karstat ja tahrat. Ah, raaka kala pataan, ja padasta napaan! Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytpä taas on tyytyväinen tämä hyypiö joka näkee lähes joka aloituksessa trollin. Lisää vaan näitä älyttömyyksiä lapsille. Ei ole trollausta.
Ahaa, vallan paha avaaja? Tavantallaaja vaan!
Lakatkaahan haastamasta sanaharkkaa, kakarat. Pakatkaa laajat pakarat ja ravatkaa rantaan kalaan, mars!
Karma lahtaajaa ankaraa jahtaa ja kalastajan raavaan manalaan rahtaa.