Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Veetuttaa kun pomo ei anna jäädä etäksi (toimisto/puhelintyötä joka luonaisi etänä varsin hyvin). Se on varmaan lukenut täältä, että etät vaan tissuttelee päivät pitkät.
Ei oo ihan vielä marjat kypsiä. Siksi ei ole vielä paikkoja auki.
Vierailija kirjoitti:
Neuvola teki lasun. Jouduin Marak työryhmän kokoukseen. On siis poliisin vetämä väkivaltaa kokeneiden ”avustus”työryhmä.
Pieni tarkennus asiaan: Marak-kokouksen järjestäminen vaatii asiakkaan suostumuksen. https://rikoksentorjunta.fi/marak
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Perusterveenä korona ei pelota. Silti saippuapesen käsiäni ja työmaan lisäksi käyn vain ruokakaupassa koska pakko syödä vaikka pandemia.
Muutaman maski-ihmisen olen nähnyt, ei tullut mieleen nauraa. Voi olla vaikka syöpähoitopotilas heillä kotona.