Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ei kannata. Vähän sama kuin järkkäisi pihakirppiksen ja ostaisi itse omat roinansa.
Nimim. Kahteen kertaan kokeillut
Tyttären lapselle tekeillä villatakki Wool cottonista. Tulos näyttää jotenkin epätasaiselta. Kuvittelin, että koska hetkeen aikaan en ole kutonut niin käsiala on huonoa. Ehkä epätasaista onkin lanka? Onneksi tytär tykkää kaikesta käsin tehdyn näköisestä.
Seuraavaan jotain muuta kuin Novitaa - vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen henkilö sivistymätön joka joutuu katsomaan kalenterista kenen vuoksi milloinkin liputetaan?
Ei. Paitsi jos itsenäisyyspäivänä pitää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa suomeksi tuo Emmanuellen kiihkeä hokema siinä vanhassa elokuvassa: "Sytee, Sytee"
Tarkoittaako se jotain "Syvemmälle, Syvemmälle" ?
Je t'aime? Ranskaa ja tarkoittaa suomeksi rakastan sinua.
Ei tuo ihan korrektilta termiltä vaikuta omakannassa. En osaa sanoa mikä olisi paremmin kuvaileva termi, mutta ehkä lääkärin olisi pitänyt se löytää? Ap, pyydä oikaisu kirjaukseen?