Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Minussa on introvertin vikaa, joten olen harrastanut kalsarikännejä jo vuosi(kymmen)kausia.
Reseptinä riittävästi riittävän mietoa juotavaa ja monipuolista syötävää jääkaapissa. Kokkaukset ja vanhemmille/lapsille soittelut kannattaa hoitaa alkuillasta. Kännään siis työpäivän jälkeen.
Uusi miestuttavuus veti herneet nenään kun en suostunut tapaamaan sitä. Tyyliin, ei-sit-kun-sun-tapaaminen-on-niin-vaikeeta, meen sit kaljalle. En viittiny edes kohteliaisuudesta enää vastata.
Osta lahjakortteja pienyrittäjiltä jos on pörssi kunnossa ja haluat tukea.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Miksi kerho-miehellä on yhteystietosi?
Ja siis en lukenut vielä koko repertuaatria.