Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

9170/18669 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun papalla on tekarit ja ne louskuu ja sitten ne on hanganneet sen ikenet kipeiksi ja rakoille. Olen katsellut erilaisia tuotteita ja löytänyt apteekissa myytäviä suugeelejä ja suuvesiä, jotka hoitaa ärstyneitä ikeniä ja sitten on proteesien pesuun ja desifiointiin kaikenlaisia nesteitä ja proteesien kiinnitykseen pulvereita ja geelejä.

Pappa ei ole ikinä käyttänyt mitään proteesien kiinnitysaineita ja hampaansakin ihan tavis-hammastahnalla pessyt. Kysyisin, että mitkä aineet, te joilla on tekarit, olette todenneet parhaaksi tavaksi "kiinnittää" hampaat ikeniin, mitä merkkiä ja jauhe vai geelimuodossa ja miten muuten hoidatte tekareita. Mikä on paras puhdistusaine ja jos ikenet ärtyy, niin mitä olette käyttäneet.

Olen ihan pallo hukassa noissa tekariasioissa ja pappa asuu maalla ja siellä ei edes ole apteekkia, joten olen ottanut asian hoitaakseni ja kaipaan nyt  hyviä neuvoja. En oikein kavereiltakaan kehtaa kysyä, että joo, mitä teidän mummot ja papat käyttää. 

Veikkaan, että tekarit eivät sovi ikeniin. Todennäköisesti ovat vanhat ja niiden laiton jälkeen ikenien muoto on muutunut/ikenet kutistuneet ja siksi tekarit hankaa. Tähän auttaa vain uudet tekarit.

12/45 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla lihava, mutta sinä olet ruma. Minä voin aina laihduttaa.

1/9 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri uupuu kiky-tuntien takia. Siis se puoli tuntia viikossa uuvuttaa toimistossa.

Sama työkaveri nauraa höhöttää lähes joka juttunsa perään. Oli hauskoja tai ei. Yleensä ei.

Se haisee (siis likaiselta). Pomo sanoo että siihen ei voi puuttua kun se on noloa.

Meillä on savuton työmaa ja se lapsii mun huoneen läpi takapihalle röökille. Otin asian esille pomon kanssa ja pomo kysyi, mikä minua siinä häiritsee. WTF?

7/15 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverho. Iltatoimet ajoissa jotta nukkumaan pääsee heti kun alkaa väsyttää ilman mitään hammaspesuja. Yritän tolkuttaa itselleni, että pitkään valvominen ei ole järkevää. Ehkä jonain päivänä uskon itseäni.

40/101 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hyvän vuokrasopimuksen, maksan vuokralla taloa omaksi

Miten käytännössä järjestätte tämän?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.