Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Saippuan ottamisen jälkeen minäkin pesen kädet. Kraanan painan kiinni kyynärpäällä. Tiedän, että pitäis käyttää paperia, mutta kotona en jaksa.
Tuskin tuo tuosta muuksi muuttuu. Ota tai jätä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö teidän induktioliedet sirinää? Meillä on ollut 2 vuotta induktioliesi ja tekisi mieli vaihtaa se perinteiseen valurautalevyillä varustettuun lieteen, koska induktion pitämä sirinä on infernaalista. Mitä enemmän levyjä päällä, sitä infernaalisempi meteli. Luulimme ensin, että se on vika, mutta kodinkonekorjaajan mielestä ominaisuus. Ei tee mieli kokata ylimääräisiä.
Oma Bosch pitää pientä sirinää kun laittaa täysille. Muuten täysin äänetön.
Onko takuuta vielä jäljellä? Ja vaikkei olisikaan niin ei lieden mikään mottorisaha pitäisi olla.
https://www.nollalinja.fi/