Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni oli syntynyt. Ystäväni näki kuvan vauvasta ja tokaisi naurahtaen, että näyttää ihan pirulta. Sen jälkeen en ole häntä juurikaan arvostanut, enemmän säälinyt.
"Näyttää ihan rotalta" sanoi äitini, kun näytin hänelle esikoiseni ekaa ultrakuvaa.
Piti laittaa tähän jotain järkevää, mutta ajatus hävisi. Näyttää rotalta? Ei helvetti.
Kuulostaa äidiltäni, jolle kerroin keskenmenostani. Hänen kommentti => Olipa hyvä että meni kesken, ei tuollaisen miehen kanssa kannata lapsia tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa lasteni kanssa. Tuntematon nainen kysyi, että kuinka sulla voi olla noin kauniit lapset? Vastasin, että on niin komea mies. En tiedä, oli kehu vai kettuilu.
Ehkä johtuu murteesta/muusta taustasta. Minusta on kehu.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin tosi urposti vahingossa, tai en tarkottanut sitä niin. Oi voi..
Olin juhlissa puolisoni ja meidän kavereiden kanssa. Yksi kaveri oli just aloittanut suhteen uuden miehen kanssa ja siinä tentattiin tyttöporukalla kaveria että millainen se tyyppi on ja mitä tekee työskeen yms. Sellanen noin viiden naisen rinki siinä yhdessä supatettiin keittiössä.
Kaveri kertoi tästä miehestä kaikkea överitäydellistä, tyyliin oma firma ja paljon massia, hyväntekijä, pelastaa kissanpentuja vapaa-ajalla, rocktähti, maailman komein, kohtelias yms yms ja näytti kuvaakin siitä about Brad Pittiä komeammasta hunksistaan. Siinä sit totesin jotenkin ”siis mitä, missä sä ees tapasit tällasen täydellisen tyypin?! Miksei me kukaan oo löydetty jotain rikasta superkomeeta alfaurosta?!”, nauroin ja kaveritkin nauro että niii-i!
Mutta. En tiennyt että oma mies ja parin kaverin poikakaverit olikin liukuneet sinne keittiöön, en vaan huomannut ku oli selkä oveen päin. Sieltä sit kuulu sellanen ”...öö kiitti” ja sit piti sössöttää ”siis olet komea, olet ihana, en tarkoittanut!!”. Mut siis varmaan loukkasin, auts. Enkä ees tarkottanut sillä mitään, kunhan vitsailin kun oli niin naurettavan täydellinen mukamas se mies.
Multa meni tämän viestin punainen lanka hippasen ohi. 7 yläpeukkua, joku pls selventäkää miksi?
Vierailija kirjoitti:
Juttelin postilaatikolla viimeisillään raskaana olevan naapurin kanssa. Kysyin, tietääkö kumpi on tulossa. Sanoi, ettei tiedä, eikä ole väliä, pääasia, että lapsi on terve.
Mun kehitysvammainen lapsi oli siinä vieressä, onneksi hän ei ymmärtänyt.
Voiko olla mahdollista, että naapurin mielestä kehitysvammainen lapsesi on terve?
Siis lapsellasi on kehitysvamma, mutta ei sairauksia?
Siinä sit totesin jotenkin ”siis mitä, missä sä ees tapasit tällasen täydellisen tyypin?! Miksei me kukaan oo löydetty jotain rikasta superkomeeta alfaurosta?!”, nauroin ja kaveritkin nauro että niii-i!
Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Siis multa. Viikonloppuja :)