Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Romni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inhoatte/halveksutte valkoisia?
Osa ajattelee että valkolaiset ovat "likaisia" eli eivät noudata puhtaustapojamme, jolloin on saatettu karttaa ja kieltäytyä kättelemästä.
Nonni, ei ole ap aito. Romanit ei kättele.
(Meni tarkastukseen, joten sori jos tulee tuplana).
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Maraboun suklaa on pahaa, jäisi lapsille perinnöksi.