Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mihin keittiöön vietävät ostokset laitetaan autossa, etteivät ne likaannu?
Tähän en nähnyt vastausta, meniköhän ohi silmien?
Ja kun muokkasin äskeistä, niin lähetä-napin jälkeen 'hakemaasi sivua ei voi näyttää'.
Kaikki yllä luetellut viat löytyy *argh* Ainakaan alkuillasta ei ollut bannia.
Mutta nyt on *nauraa* Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
Romni kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Romni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inhoatte/halveksutte valkoisia?
Osa ajattelee että valkolaiset ovat "likaisia" eli eivät noudata puhtaustapojamme, jolloin on saatettu karttaa ja kieltäytyä kättelemästä.
Nonni, ei ole ap aito. Romanit ei kättele.
(Meni tarkastukseen, joten sori jos tulee tuplana).
Meidän säännöt on omiemme välisiä, eli en kättele tai edes helmallani toisiin koske. Kättelen valtaväestön edustajaa, koska häneen ei säännöt päde ja haluan antaa hyvän vaikutelman. Vai onko sinun mielestäsi Miranda Vuolasranta tekoromani kun kätteli presidenttiä? :D
Ok, selvensi asiaa.
Luulin, että tää on korona-keskustelu :d