Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että hoitajana ymmärtäisit että kaikki lisäkäsiparit olisivat oman työsi kannalta kotiin päin mutta ei, pitää saada parjata niitä itseään hierarkiassa alempana olevia.
En tee niillä käsipareilla mitään jos koko ajan pitää olla ohjaamassa ja kaitsemassa että kaikki tehdään oikein ja turvallisesti. Ihan työelämän perussääntöjä, ei koske pelkästään hoitajia.
-ap
Sitten jaat lääkkeet itse ja opastat lähärit muihin teillä tehtäviin töihin. Muista ohjeistaa kunnolla, vastaa kysymyksiin. Ylimieliset työntekijät on pahinta mitä tältä alalta löytyy.
Olen juuri 5-kymppisenä valmistunut lähäriksi monimuotona. Lääkelaskut meni uusiksi kerran, koska olin teknisesti laskenut väärin, lopputulos oikein.
Yksi luokkakaveri pääsi läpi muistaakseni 12. kerralla. Hänen suuntautumisala on kehitysvammaiset eli ei ole hakeutumassa hoidolliselle puolelle. Ihan hyvä, ohjauksessa ei olla tekemisissä lääkehoidon kanssa, tai joku muu on ne lääkkeet laittanut valmiiksi. Toki silloinkin aina vastuu on sillä, joka ne asiakkalle antaa.
Kivan näköinen. Joku oli tässä kommentoinut väriä. Ehkä ite en laittaisi täysmustaa, on mielestäni hautajaisväri. Tuohon jotain värillistä kylkeen - huivi, korut ?
Ei ole markettishamppoo mutta Dermosilin nettikaupasta sain näytteen hair stimulating shampoo hair care - oli tod hyvä.
Garnier on myös hyvä, samoin kuin Erittäin hieno suomalainen.
No jos tuo ei ole hallussa niin huh-huh.