Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

72/108 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että hoitajana ymmärtäisit että kaikki lisäkäsiparit olisivat oman työsi kannalta kotiin päin mutta ei, pitää saada parjata niitä itseään hierarkiassa alempana olevia.

En tee niillä käsipareilla mitään jos koko ajan pitää olla ohjaamassa ja kaitsemassa että kaikki tehdään oikein ja turvallisesti. Ihan työelämän perussääntöjä, ei koske pelkästään hoitajia.

-ap

Olet oikeassa osittain mutta eihän lähärit niitä lääkeannostuksia laske.  Harvoin sairaanhoitajatkaan, lääkevalmistajat antaa ne ohjeet.  Jos, niin siihen voi opiskella erikseen.  Saa olla hyvillään jos nuori on saanut kelvollisen lukutaidon hankituksi.  Kaikki nyt tajuaa ettei lääkityksiä tehdä leivontamitoilla

Ikävä sanoa, mutta en olisi mitenkään varma että tajuaa. Eihän kaikki lähärit edes tajua sitä, että yhdellä ja samalla neulalla ei tökitä useampaa asiakasta/potilasta vaan se on kertakäyttöinen ja menee roskiin ekan ja ainoan käyttökerran jälkeen.

No jos tuo ei ole hallussa niin huh-huh.

70/108 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että hoitajana ymmärtäisit että kaikki lisäkäsiparit olisivat oman työsi kannalta kotiin päin mutta ei, pitää saada parjata niitä itseään hierarkiassa alempana olevia.

En tee niillä käsipareilla mitään jos koko ajan pitää olla ohjaamassa ja kaitsemassa että kaikki tehdään oikein ja turvallisesti. Ihan työelämän perussääntöjä, ei koske pelkästään hoitajia.

-ap

Sitten jaat lääkkeet itse ja opastat lähärit muihin teillä tehtäviin töihin. Muista ohjeistaa kunnolla, vastaa kysymyksiin. Ylimieliset työntekijät on pahinta mitä tältä alalta löytyy.

67/108 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri 5-kymppisenä valmistunut lähäriksi monimuotona. Lääkelaskut meni uusiksi kerran, koska olin teknisesti laskenut väärin, lopputulos oikein.

Yksi luokkakaveri pääsi läpi muistaakseni 12. kerralla. Hänen suuntautumisala on kehitysvammaiset eli ei ole hakeutumassa hoidolliselle puolelle. Ihan hyvä, ohjauksessa ei olla tekemisissä lääkehoidon kanssa, tai joku muu on ne lääkkeet laittanut valmiiksi. Toki silloinkin aina vastuu on sillä, joka ne asiakkalle antaa.

21/32 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen. Joku oli tässä kommentoinut väriä. Ehkä ite en laittaisi täysmustaa, on mielestäni hautajaisväri. Tuohon jotain värillistä kylkeen - huivi, korut ?

17/29 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole markettishamppoo mutta Dermosilin nettikaupasta sain näytteen hair stimulating shampoo hair care - oli tod hyvä.

Garnier on myös hyvä, samoin kuin Erittäin hieno suomalainen.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.