Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Tässä linkkejä sinulle
Nollalinja on ilmainen auttava puhelin, jonne voit soittaa mihin kellonaikaan tahansa, vuoden jokaisena päivänä. Nollalinjan puhelinnumero on 080 005 005
https://nollalinja.fi/turvakoti/
Sivulla lukee, että soita ensin kysyäksesi onko tilaa, tämä ei ole tarpeen. Voit mennä lähimpään turvakotiin, turvakoti maksaa matkasi ja jos lähin tk on täynnä, siirtää sinut muun kaupungin turvakotiin. Asiakkaalle ei tule kuluja, eli rahattomuus ei ole ongelma.
Why domestic violence victims don't leave
Suosittelen myös kertomaan kaikille tilanteestasi.
Mitä tarkoittaa jonossa oli töihin olleet?
Hain sotealan vakipaikkaa pari kuukautta sitten - sinne otettiin henkilö, jolla oli kokemusta (itse juuri valmistunut).
Viime viikolla soitettiin, että haluanko keikkaa. Nyt on 3 vkl sovittuna :)
Laita sähköposti F-secureen. Toivottavasti auttavat kun olet maksava asiakas.
Olin illalla menossa paikalliseen K-Supermarkettiin ruokaostoksille. Ovella törmäsin naamatuttuun mieheen, joka oli myös menossa kauppaan. Mentiin siis samaan aikaan sisälle.
Hetikohta tuli 3-kymppinen miesmyyjä ilmoittamaan, että tyypillä on portti kauppaan. Mies poistui kaupasta.
Hetken päästä sama myyjä tuli luokseni ja sanoi, että sinullekin pitäisi laittaa porttikielto tähän kauppaan, kun 'toit' tuon miehen tänne. Sanoin, että en ole 'tuonut' ketään kauppaan, ihan itse tänne käveli ja että en voi tietää kenellä tänne on portti.
Valitin säpolla kauppiaalle, mutta ei vastannut mitään. Harmi, kun on lähin kauppa. Nykyään käyn ko. kaupassa vain kun on tod kiire, esmes einestä tai röökiaski kun on kiire töihin aamulla ja muut kaupat ei vielä ole auki.