Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tossa on kyllä löydetty tosi halpoja juttuja. Esim. jauheliha 400g alle 3e, ei ole kovin helppo löytää.
Voisko ap tehdä listan mitä ruokia/minkälaisen päivän ateriakokonaisuuden hän saa noilla aineksilla? Kiinnostaa kyllä, voishan sitä pitää välillä jtn sniiduilu-viikkoja vaikka ei aina noin niukasti söisikään. Pääsääntöisesti meillä menee 2 hlö:llä n. 120e/vko ruokaan rahaa.
Paikallisissa kaupoissa on ilta-ale ysin tai kasin jälkeen. Jos pääsen illasta ysiltä ja kierrän kaupan kautta niin joskus natsaa -60% einestä, hedelmiä, maitoa, jugurttia, lihaa ym. Silloin voi saada lihoja halvalla.
Aloittajan ruokabudu on aika hanurista. Kahdelle ihmiselle 40 e/vko? *nauraa hulluna* kun en osaa pöytäkoneelta laittaa hymiötä. Meitä 2 aikuista ja kk ruokaan on laskettu 400 euroa.
Näitkö miehen sp-testi tulokset?
Oireesi saattaa johtua uudesta bakteerikannasta miehen kanssa, eli tämä ei ole vaarallista.
Ja juu toiseen kysymykseesi - exältä sain genitaaliherpeksen. Kutisi, kirveli, paskamaiset rakkulat. Muistaakseni sain tähän kuurin asikloviiriä.
Ei ole uusinut, mutta tämähän on sitten ikuisesti elimistössä.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen sitä tajusi kuinka paljon maksoi toisenkin syömisistä, kun ruokakulut tippuivat huomattavasti yksin asuessa.
Tietenkin tippui. Yhden ihmisen ruoka maksaa Ojalan laskuopin mukaan vähemmän kuin kahden.
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin kysyn vähän ohi aiheen, että minkälaisen listan tekisitte kuukauden ruokaostoksista kahdelle aikuiselle?
Pakastin on käytössä ja iso jääkaappi.
Jään odottelemaan jos joku vastaa. Voisin itse tehdä listan, mutta nyt en ehdi. Kahden aikuisen ruokabudu meillä 400 e kuussa. Yleensä jää vähän alle, mutta mieluummin lasken vähän yläkanttiin. Jonakin kuukautena täydennän perustarvikkeita tai iskee himo noutoruokaan.
Eikö tuo rasvaaminen kuulu hoitajile?