Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

15/23 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grundig.

341/667 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn ravintoloissa ja kahviloissa lähinnä lomilla, ja ihan Suomessa siis. Enkä ole koskaan maksanut kahvilassa niin paljon kuin ap:n esimerkissä. Kyseessä täytyy olla joku Helsingin keskustan trendikahvila, jossa on valtava tilavuokra.

Ihan vaikka esimerkkinä Arnolds Pori Puuvilla - halvin bagel 9,40 e.

59/110 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain epilepsiatyyppisen tajuttomuuskohrauksen, josta kuitenkin hwrasin ennen ambulanssin tuloa. Veivät kuitenkin tarkkailuun sairaalaan yöksi. Jälkikäteen tutkittu hyvin eikä mitään poikkeamia missään.

 Riski uusimiseen on kuitenkin suurempi kuin ihmisillä joilla kohtausta ei ole koskaan ollut .

En nyt osaa täällä lainata, mutta ed kirjoitti

'Riski uusimiseen on kuitenkin suurempi kuin ihmisillä joilla kohtausta ei ole koskaan ollut'

Meniköhän multa nyt jotain ohi?

53/110 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuin parvekkeella puutarhaletkuun, otsa kolahti parvekepöydän metalliseen reunaan. Tuloksena aikas hyvä vekki otsaan.

Häke neuvoi painamaan jollain kylmällä ja jos verenvuoto ei lopu, niin lähtemään päivystykseen omalla autolla (!) tai soittamaan taksin. Sen verran vuosi, että en suostunut kumpaankaan. Hetken hinaamisen jälkeen häke suostui lähettämään ambun. Oli aika kuoppainen kyyti, infona niille, jotka ei koskaan ole kyydissä olleet.

7 tikkiä, eli ei niinku 'paina jollain kylmällä' tapaus.

Jatkossa vielä tulehtui, osa tikeistä irrotettiin, 6 viikon haavahoito ja nyt otsassa noin 5 cm arpi.

77/108 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla pelkästään palkoista kiinni, kun alalle ei ole porukka tunkemassa. Tuo teidän asenne muita kohtaan on niin myrkkyä. Pidätte yllä ämmäilykulttuuria alallanne.

Kyllä, matematiikka on tärkeä hoitoalan työssä. Samoin moni muu asia.

Tämä.

Olen 5-kymppinen tuore lähäri mt/päihdepuolelta. Työkkäri vaatii hakemaan töitä. Haluan ohjauksellista työtä, koska minulla on fyysinen toimintarajoite.  Sain osoituksen tehostettuun palveluasumiseen, eli perushoitoa. Nyt 6 päivää tässä yksikössä.

2 päivää todella nuiva työpari. Toisena päivänä työpari vain katosi ja sitten ihmetteli, minne minä katosin. Kysyin, mitä voin tehdä, niin tämä sanoi, että voit mennä istumaan jonnekin! Istuin sitten toimistossa ja luin ohjeita 2 tuntia.

Välillä muistisairaat asiakkaat huuteli huoneissaan, kävin sitten heidän kanssa juttelemassa kun mitään muuta työtä ei ollut.

Muina päivinä oli todella kiva työpari. Kyseli, kenellä olet ollut, mitä tehnyt.

Jos tehpaan halutaan sijaisia niin pitäskö hippasen miettiä miten käsittelee sijaisia? Tai harjoittelijoita? Se harjoittelija voi kohta olla sun työpari.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.