Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.
Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.
Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???
Mitä oikein kuvittelet? Lapsi nukkuu, laske 1+1. Tekstaa saatana
Kivat sulle.
Toivottavasti sinulle ei tule tällasia asioita. Kuolemaa, ikävää, sukulaisten etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi soitat kun todellakin tiedät että lapsi nukkuu näillä main? Mitä tapahtui tekstaamiselle?
En tiedä mihin aikaan heidän lapdi nukkuu :(
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.
Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.
Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???
Mitä oikein kuvittelet? Lapsi nukkuu, laske 1+1. Tekstaa saatana
Siis toki tekstasin. Reply oli vaan ok - noinko palkon sisko välitti veljestään?
Aika rankkaa mielestäni jos läheiset ei vastaa puheluihin.
Mitä tarkoitat?