Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

27/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Aika rankkaa mielestäni jos läheiset ei vastaa puheluihin.

 

Miksi apeukut?

26/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.

Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.

Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???

Lue oma aloituksesi uudestaan ja

 

Mielestäni on outoa, että jos naisen veli on kuollut, niin ei vastaa tätä koskeviin puheluihin.

En ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla mieti mitä kysyit siinä. Pää nyt on vähän sumussa. Ymmärrätkö kun läheinen kuolee, niin pää  ei käy ihan täysillä?

Montako läheistä sulla on kuollut?

 

 

24/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin miehen siskolle, että mies kuoli. Nyt ei vastaa, pyytää vaan laittaan viestiä sillä syyllä, että lapsi nukkuu.

Emt. Kyllä itse vastaisin luuriin.

23/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.

Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.

Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???

 

Mitä oikein kuvittelet? Lapsi nukkuu, laske 1+1. Tekstaa saatana 

Siis toki tekstasin. Reply oli vaan ok - noinko palkon sisko välitti veljestään

Tuomari Nurmio ja kivinen tie tai MInä muistain sinut?

21/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

MIksi?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.