Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.
Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.
Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???
Lue oma aloituksesi uudestaan ja
Mielestäni on outoa, että jos naisen veli on kuollut, niin ei vastaa tätä koskeviin puheluihin.
En ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla mieti mitä kysyit siinä. Pää nyt on vähän sumussa. Ymmärrätkö kun läheinen kuolee, niin pää ei käy ihan täysillä?
Montako läheistä sulla on kuollut?
Soitin miehen siskolle, että mies kuoli. Nyt ei vastaa, pyytää vaan laittaan viestiä sillä syyllä, että lapsi nukkuu.
Emt. Kyllä itse vastaisin luuriin.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.
Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.
Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???
Mitä oikein kuvittelet? Lapsi nukkuu, laske 1+1. Tekstaa saatana
Siis toki tekstasin. Reply oli vaan ok - noinko palkon sisko välitti veljestään
Tuomari Nurmio ja kivinen tie tai MInä muistain sinut?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
MIksi?
Miksi apeukut?