Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mulla suuntavaisto on nolla.
Sitä, että pitää viiteen kertaan etsiä pukkaria tai hlökunnan vessaa.
Ei ole kertaakaan tsekattu henkkareita. Jos olisi kysytty, niin olisin sanonut, että ei tullut leffan mieleen ottaa henkkareita mukaan.
Ja mulla siis sarjalippu missä oli nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Herkkien ei ehkä kannattaisi ryhtyä ihan kaikkeen. Pitäisi olla muitakin vastuussa.
Mitään muuta vaihtoehtoa ei siinä tilanteessa ollut. Samalla en olisi voinut kuvitella mitään muuta loppua hänelle kuin rakkaidensa lähellä. Samaan aikaan siinä tapahtui kaikenlaista sellaista joka ei ollut kaunista. On kova tarve puhua siitä aiheesta mutta toistaiseksi olen päättänyt pärjätä itsekseni. Joskus alan huutoitkemään sitä kaikkea mutta pääosin voin hyvin.
Hyvinvointilaueen kriisiapu - eikö sitä tarjottu?
Huoh, toivottavasti ap on trolli.
Jollet ole, niin puhu ohjaajille tästä.