Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä ei ole mikään velvollisuus vastata puheluihin. Laita sähköpostia tai viestiä.
Laitoin viestin. Tuli vaan vastaus 'ok'.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.
Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.
Kiitos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???
Untuvatakki, koska palelen.
About joka viides vuosi.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mielestäni on outoa, että jos naisen veli on kuollut, niin ei vastaa tätä koskeviin puheluihin.
En ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla mieti mitä kysyit siinä. Pää nyt on vähän sumussa. Ymmärrätkö kun läheinen kuolee, niin pää ei käy ihan täysillä?