Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

13/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.

Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.

Kiirtos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???

Lue oma aloituksesi uudestaan ja

 

Mielestäni on outoa, että jos naisen veli on kuollut, niin ei vastaa tätä koskeviin puheluihin.

En ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla mieti mitä kysyit siinä. Pää nyt on vähän sumussa. Ymmärrätkö kun läheinen kuolee, niin pää  ei käy ihan täysillä?

 

11/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ei ole mikään velvollisuus vastata puheluihin. Laita sähköpostia tai viestiä.

Laitoin viestin. Tuli vaan vastaus 'ok'.

 

5/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 1v (ja melkein 2v) nukahti aina päiväkodista hakiessa vielä uusille päikkäreille tuohon aikaan uudestaan.

Kotihoidossakin ollessa nukkui 9-12 ja 16-17 unet.

Kiitos. Mutta nyt ihmettelen nukkumisaikaa vs ettei vastaa puheluun. Eikö tällasiin puheluihin yleensä vastata, oli lapsi nukkumassa tai ei???

3/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

22/29 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakki,  koska palelen.

About joka viides vuosi.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.