Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

17/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Kelasta hautausavustusta. Lomakkeet täytetty, menin paikan päälle, koska halusin tietää, että kaikki tarvittavat kliput ja klaput on mukana. Oli ok virkailijan mukaan, eli menee suoraan jonnekin hva (vainaja varaton).

Tänään tuli postiluukusta kirje, selvityspyyntö.

Soitin nummeroon, oli todella p**tä tämä aspa.

Sama myös oikeusaputoimiston aspa.

En tiedä, jaksanko valittaa.

 

5/12 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussissa kylmään veteen.

14/71 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusaputoimisto?

56/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita jo hakemuksessa, että haet paikkaa vain täyttääksesi työnhakuvelvoitteen.

Melkein taattu karenssi, jos p**ka työnantaja. Ja siis jos työkkärin määräämä haku.

54/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä kysymyksiä - niin siis mitä tarkoitat?

Unohdat mitä juuri kysyttiin - niin mitä kysyit?

Unohdat dödön ja hiusten pesun - sekainen tukka plussaa ja selittelet sitä vielä jollain epämääräisellä syyllä.

Vilkuile kelloa, kun on kiire johonkin randompaikkaan.

Kysy saako työpaikalla tupakoida.

 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.