Siriina
Seuratut keskustelut
Kommentit
Olen useasti saanut Kelasta hyvää palvelua, silloin soittanut elävän asiakkaan asioissa.
Mielestäni vainaja on myös 'asiakas' .
Jos paikan päällä virkailija sanoo, että kaikki tarvittavat paperit on tässä, niin miksi h*****tissä Kelasta tulee selvityspyyntö?
En jaksaisi tätä vääntöä Kela/hva ja seuraava vääntö perunkirjoituksesta.
Pls, älkää enää kukaan kuolko. (vitsi jollei joku ymmärrä mustaa huumoria)
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Joskus 'voitin' jonkun olisko ollut vanulappuja?
Kävin tyttären lapsen 7 v kanssa, koska Tiger on mielestöni vielä p**kempi.
Ehkä ostasisin itselle shamppoota tjs?
Tiger on melko pienelle asiakasryhmälle rajattu. Siellä on lasten krääsää, juhlajuttuja ja piirustus- ja maalausvälineitä. Noin niin kuin enimmäkseen. Normalissa on aivan kaikkea, ja kohderyhmä tuntuu olevan melkein kaikki ihmiset. Mielestäni Tigerissa on joskus jotain kivaa, mutta liikaa krääsää. Vihaan krääsää.
Tämän takia vein tämän 7 v synttäriostoksille Normaliin. Ei olllut koskaan ennen ollut siellä (matka). Krääsää tuollakin on, osteltiin hälle pari kynsilakkaa, hiusjuttuja (pitkät hiukset), jotakin mukamas välttämätön suihkujuttu.
Tytär ja hänen 3 lasta.
Viimeisen vuoden aikana olen miettinyt lähteä ulkomaille, mutta sitten pitäisi laittaa oma asunto vuokralle (oma, halpa yv , kannattaako?) .
Sitten näkisin noita pätkiä harvoin :(
Tällä hetkellä se perhe, mitä on jäljelä menee kaiken edelle. Mies kuoli viikkoa ennen joulun kotiin.
Joskus 'voitin' jonkun olisko ollut vanulappuja?
Kävin tyttären lapsen 7 v kanssa, koska Tiger on mielestöni vielä p**kempi.
Ehkä ostasisin itselle shamppoota tjs?
Pari vuotta sitten asiakas sai 150 e harkinnanvaraista vaatehankintoihin.