Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriina

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

17/40 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten asiakas sai 150 e harkinnanvaraista vaatehankintoihin.

20/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti saanut Kelasta hyvää palvelua, silloin soittanut elävän asiakkaan asioissa.

Mielestäni vainaja on myös 'asiakas' .

Jos paikan päällä virkailija sanoo, että kaikki tarvittavat paperit on tässä, niin miksi h*****tissä Kelasta tulee selvityspyyntö?

En jaksaisi tätä vääntöä Kela/hva ja seuraava vääntö perunkirjoituksesta.

Pls, älkää enää kukaan kuolko. (vitsi jollei joku ymmärrä mustaa huumoria)

24/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Joskus 'voitin' jonkun olisko ollut vanulappuja?

Kävin tyttären lapsen 7 v  kanssa, koska Tiger on mielestöni vielä p**kempi.

Ehkä ostasisin itselle shamppoota tjs?

Tiger on melko pienelle asiakasryhmälle rajattu. Siellä on lasten krääsää, juhlajuttuja ja piirustus- ja maalausvälineitä. Noin niin kuin enimmäkseen. Normalissa on aivan kaikkea, ja kohderyhmä tuntuu olevan melkein kaikki ihmiset. Mielestäni Tigerissa on joskus jotain kivaa, mutta liikaa krääsää. Vihaan krääsää.

Tämän takia vein tämän 7 v synttäriostoksille Normaliin. Ei olllut koskaan ennen ollut siellä (matka). Krääsää tuollakin on, osteltiin hälle pari kynsilakkaa, hiusjuttuja (pitkät hiukset), jotakin mukamas välttämätön suihkujuttu.

 

55/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ja hänen 3 lasta.

Viimeisen vuoden aikana olen miettinyt lähteä ulkomaille, mutta sitten pitäisi laittaa oma asunto vuokralle (oma, halpa yv , kannattaako?) .

Sitten näkisin noita pätkiä harvoin :(

Tällä hetkellä se perhe, mitä on jäljelä menee kaiken edelle. Mies kuoli viikkoa ennen joulun kotiin.

11/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 'voitin' jonkun olisko ollut vanulappuja?

Kävin tyttären lapsen 7 v  kanssa, koska Tiger on mielestöni vielä p**kempi.

Ehkä ostasisin itselle shamppoota tjs?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.