Siriina
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Siriina
18/26
|
02.02.2024 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hankkia laskuja jos ei ole vara niitä maksella. Jos sähkö on vaikka 30 ja puhelin 20 niin tuo YMS;n osuus on todella iso..
mistä saa nykypäivänä puhelimeen 20 euron kuukausilaskun?
Minulla Telia rajaton 20 M, hinta 17,98 e. Muut operaattorit tarjoilleet parinkympin molemmin puolin.
Oletko täyttänyt profiilikyselyt mielipidekyselyissä? Jos täyttämättä, niin ei tule kyselyitä.
Juustokakku, taatelit ja kauramaito jää muille.
Kännykän suojakuoret on kaikki olleet just sopivia, niitä Wishin myyjät osaa tehdä. Muu pääasiassa aika kuraa. Klarnalla kun maksaa niin rahapalautus on helppoa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.