Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

11/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIMEIN kun sain suuni auki, tosi monet ihan oikeasti kuuntelivat! Se on hirveän palkitseva tunne.

8/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole se, että haluaisin pitää meteliä itsestäni vaan se, että joskus tulee ihan järkyttävä tarve saada sanottua HETI joku juttu. Kun se on vielä kielen päällä, ennen kuin se on unohtunut! Helpointa on silloin, jos puhuu sellaisten kanssa, jossa kaikki sekä puhuvat paljon, että kuuntelevat - siis ettei kukaan loukkaannu siitä, etteivät kaikki ole/osaa olla/hoksaa olla niin huomaavaisia.

5/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nimittäin itsekään kova puhumaan, jos on paljon vähän oudompaa porukkaa koolla.



Mutta jos kyse on esim jostain ryhmätyöstä, joka vaatii jokaisen ryhmäläisen osallistumista, ei ole kiva jos joku on melko selvästi eri mieltä muttei sitä ilmaise. Siis tuollaisissa tilanteissa ärsyttää! Koska itse haen aina ratkaisuja ja yritän ottaa kaikki vaihtoehdot huomioon.

34/35 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan trendejä kunnioittaen pitää nyt varmaan lisätä, että viimeksi olen käynyt kaupoilla PORVOOssa ;) Siellä vanhassa kaupungissa.



Satun tykkäämään vanhoista rakennuksista, millä tarkoitan siis pikemminkin aikaa ennen II maailmansotaa, kuin jotain 70-luvulla rakennettua. Tosin en ikävä kyllä itse asu vanhassa, vaan melko uudessa talossa. Mutta eihän sitä aina saa juuri sitä mitä haluaa.



Olen myös asunut maalla. Ja jos pitäisi valita maaseutu vai lähiö, en miettisi hetkeäkään kumpaan kallistuisin! Mulla on kavereita, jotka asuvat lähiössä. Jotka tykkäävät siitä. Mä taas itse arvostan, että voin kävellä ydinkeskustaan 20min. Mutta EN ajattele, että minun valintojani tai mieltymyksiäni pitäisi kenenkään kadehtia. Tai että mun valinnat olisivat automaattisesti parempia.



Monet lähiössä asuvat kaverini eivät käsitä, miten jonkun unelma voisi olla asua 1800-luvulla rakennetussa talossa. Heidän mielestään vain upouuteen voi muuttaa ja asumisen tason määrittää pikemminkin vessan ja hissin koko kuin esim se, että asunnossa on aivan ihana erkkeri, paksut seinät, 3m huonekorkeus ydinkeskustan palvelut alakerrassa.



Mut eiks se vain ole hyvä, etteivät KAIKKI halua asumaan joko lähiöön tai keskustaan?

32/35 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä, että kauppoja on määrällisesti enemmän. Erilaisia kauppoja. Ellei sitten satu asumaan jonkun Itäkeskuksen, Jumbon, Omenan tmv naapurissa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.