sammukka
Seuratut keskustelut
Kommentit
tunnen pikemminkin olevani häiriköivä kummajainen, kun lähetän.
Esim naapureiden äänet, niin kauan kun kyse ei ole mistään erityisestä metakasta tai häiritsevistä äänistä VAAN siitä, että naapurista todella vain kuuluu satunnaisia elämisen ääniä - luovat mulle enemmän turvallisuuden tunnetta kuin ärtymystä. Häiritseviä ääniä mun mittapuun mukaan olisivat jatkuva poraus, jatkuva koiranhaukunta, perheväkivalta, stereoiden huudatus tms.
Olen melkein aina asunut kerrostalossa ja siihen tottunut. Äitini ei MISTÄÄN hinnasta asuisi rivitalossa eikä ok-talossa.
Mutta TOSI magee talo pitäisi olla, että pistäisin sen etusijalle tämän hetkisen kerrostaloasumisen kanssa. Siis okt-asuminen ei ole mulla mikään asumisen lopullinen päätepiste tai tavoite. Ok-talossa on aina ne lämmitysjutut ja lumenluonnit - sijaintikaan harvemmin on keskellä kaupunkia. Olen yh, enkä haluaisi asua kovin kaukana palveluista ja " ihmisistä" .
Isäni on ollut absolutisti jo varmaan 20 vuotta, ilman erityistä ideologiaa.
ennen kuumeen nousua laskee ruumiinlämpö. Se voi olla helposti 35 ennen kuin yhtäkkiä nousee 39-40 asteeseen. Olen sitä lääkäriltä kysynyt, mutta hän ei ole osannut vastata. Voi tietysti johtua siitäkin, että olen enimmäkseen jutellut neurologin kanssa.
En ole kysynyt siksi, että olisin äärettömän huolissani, vaan ihan mielenkiinnosta.