Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

4/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös omaishoitajille voida myöntää näitä vapaapäiviä? Voi olla, että olet netissä selannut jo vaikka mitä sivuja, mutta tuollaisen artikkelin löysin tukiviestistä:



http://www.kvtl.fi/5_01/omaishoito.htm

5/10 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että teille on tulossa tarkempia tutkimuksia, niin apua voidaan kohdistaa siihen, missä ongelma on.



Tuttujeni 2-vuotiailta erityislapsilta on testattu käsitteet " päällä/alla/sivulla/edessä" - eli periaatteessa niiden pitäisi kai olla selvät jo siinä iässä.



Testaustilanne voi tietysti olla hämmentävä ja muistan omasta kouluajasta sen, etten osannut määritellä sanaa " pöytä" , koska en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoittaa " määritellä" saati sitä, miksi niin yksinkertainen asia pitäisi kertoa monimutkaisesti ;)

4/71 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä uskonasioista kuin esimerkiksi sillä suhteellisen pienellä kristittyjen piirillä, joiden toiminta vaikuttaa näin ulkoa katsottuna enemmän politiikalta kuin miltään uskolta ja rakkauden työltä.



Epäilen ettei meistä oikein kukaan osaa sanoa, mitä Jeesus ajattelisi kirkosta saati politiikasta armon vuonna 2006. Asialla voi toki spekuloida.



Alkuperäiseen ongelmaan kommentoimatta.



P.S Itse kuulun kirkkoon, enkä ole ajatellut eroamista

2/2 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkoja tämän päivän euroiksi.



Esim vuoden 1989 17mk ovat tällä hetkellä noin 3,8 ¿



MLL:n hoitajan tuntiansio on 4,2¿ (+ TaEl + matkat)

1/5 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pojalla (kohta 4v) on suhteellinen makrokefalia, ongelmia kaikessa oppimisessa ja vartalon hallinta huonoa, vaikea epilepsia sekoittaa lisää tilannetta :/



En oikein edes tiedä mikä aina mistäkin johtuu - osasi esim syödä itse sormin ja viedä lusikan suuhun, juoda mukista ja nokkiksesta, seistä hetken ilman tukea ja kävellä puita pitkin (haparoiden muutaman askeleen) vielä vuosi sitten! Nyt ei jaksa enää edes nousta itse istumaan, saati että tavoittelisi leluja, söisi kiinteää ruokaa jne - mitkä siis ennen onnistuivat mainiosti :(



Ei ole kuitenkaan mitään syytä mihinkään löydetty, vaikka tutkimuksia on tehty jo pari vuotta.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.