sammukka
Seuratut keskustelut
Kommentit
vastuuntunnon ja " ajattelun kypsyyden" . Eli riippuen henkilöstä aikuistuminen tapahtuu siinä 16-50-vuotiaana ;)
Mun mielestä yleensä noin 22-24 vuotiaat ovat varmasti aikuisia, mutta en sitten osaa niin arvioida yksittäisiä 16-21-vuotiaita. Toiset kypsyvät aiemmin, joskus pakon edessä. Hajontaa on niin hirveästi.
Siis ilmeisesti sulla on se stressi + valvominen tuottanut noita kohtauksia?
Nitraattikerääjäkasvikset (lanttu, nauris, punajuuri, pinaatti, nokkonen, kiinankaali, salaatit, juuresmehut)
Nitraattipitoisuus > 50 mg/l --> ei imeväisen ruokaan
Methemologinemian vaara
Syöpävaarallisten nitrosoamiinien syntyminen mahdollista suolikanavassa.
http://www.maitojaterveys.fi/index.php?id=74
lapsi ei tiedä mitä sanoo kun taas teini jo tietää.
Oman lapseni kohdalla olisin haltioissani, jos hän joskus sanoisi edes sen veellä alkavan sanan. Ongelma asian ympärillä tuntuu aika mitättömältä. Vaikkei se nyt sivistyneeseen kielenkäyttöön kuulukaan.
Ihme ketju.
= en halua tuntea itseäni vanhaksi. Se merkitsee mulle sitä, ettei ole enää halua elää. Tai ettei katso asioita eteenpäin, vain taaksepäin-