Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

12/17 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

= en halua tuntea itseäni vanhaksi. Se merkitsee mulle sitä, ettei ole enää halua elää. Tai ettei katso asioita eteenpäin, vain taaksepäin-

11/17 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuntunnon ja " ajattelun kypsyyden" . Eli riippuen henkilöstä aikuistuminen tapahtuu siinä 16-50-vuotiaana ;)



Mun mielestä yleensä noin 22-24 vuotiaat ovat varmasti aikuisia, mutta en sitten osaa niin arvioida yksittäisiä 16-21-vuotiaita. Toiset kypsyvät aiemmin, joskus pakon edessä. Hajontaa on niin hirveästi.

2/10 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmeisesti sulla on se stressi + valvominen tuottanut noita kohtauksia?

1/2 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitraattikerääjäkasvikset (lanttu, nauris, punajuuri, pinaatti, nokkonen, kiinankaali, salaatit, juuresmehut)



Nitraattipitoisuus > 50 mg/l --> ei imeväisen ruokaan



Methemologinemian vaara

Syöpävaarallisten nitrosoamiinien syntyminen mahdollista suolikanavassa.



http://www.maitojaterveys.fi/index.php?id=74

26/27 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei tiedä mitä sanoo kun taas teini jo tietää.



Oman lapseni kohdalla olisin haltioissani, jos hän joskus sanoisi edes sen veellä alkavan sanan. Ongelma asian ympärillä tuntuu aika mitättömältä. Vaikkei se nyt sivistyneeseen kielenkäyttöön kuulukaan.



Ihme ketju.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.