Reipas ja tunnollinen lammas
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siniset sukat, mitkä eivät sovi yhtään muiden vaatteiden väreihin, häiritsee värisilmääni tavattomasti! Sukat täytyy vaihtaa vihreisiin ennen paketinhakureissua. Lisäksi paidassani on likaisenruskeaa, ruskea on inhokkivärini, nettikaupan kuva valehteli paidan värit! En tuotakaan voi ihmisten ilmoilla pitää, onneksi sain rahat takaisin.
Kotonani on ruskeaa vain ukin kirjoituspöytä ja mummin liinavaatekaappi, rakkaat perintöhuonekalut!
Horoskoopin mukaan tämänpäiväisissä puuhissani on ideaa ja potkua, näkis vaan kun ei ole edes ideanpoikasta tekemisistä tälle päivälle, hymistele nyt sitten täällä mistään mitään :( Ei ole horoskooppeihin uskomista!
Havahduin tässä kerran katsomaan vaatekaappini sisältöä, ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia tai mustavalkoisia...kuitenkin pidän väreistä ja monesti ihaillen katson kanssaihmisten kauniita värillisiä vaatteita, varsinkin kesällä. Mikähän siinä että vain tummissa väreissä olen "kuin kotonani" Tietysti olen kuullut että musta hoikentaa, mutta ei sekään ihmeisiin pysty :) lempivärini kylläkin on vaalean hempeä liilasävy, mutta sitä löytyy vain yöpaidoista.
Mulla oli aiemmin lähes kaikki vaatteeni harmaan eri sävyjä. Jotain valkoista vaan lisäksi. Kun aikoinaan selvisin siitä valtimorepeämästä, ajattelin, että voisihan sitä olla vähän iloisemman värisiä vaatteita. Niinpä uusin vaatevarastoani. Tykkäsin yhdistää mustaa kirkkaampiin väreihin. Vuodet vierivät, vaatteet kuluivat ja piti ostaa uusia. Ja nyt mun vaatekaapissani on TAAS lähinnä vain harmaan eri sävyjä. Mutta kun on tässä ollut kaikenväiristä nelijalkaista karvakamua, niin harmaassa kissan tai koiran karvat ei näy yhtä hyvin kuin mustassa :D
Tykkäsin Tähkän musiikista. Mutta ihan oikeasti: jos keikan jälkeen panettaa, niin mikäli pystyy keikalla pitämään mikrofonia kädessä (eli ei ole kädetön), niin varmaan voisi ne pahimmat biologiaan perustuvat paineensa purkaa ihan omalla kädelläkin. Ja kun sitten palaa keikalta kotiin, niin siellä on vaimo tai tyttöystävä odottamassa. Eikä varsinkaan tartte tehdä keikan jälkeen kiimoissaan jotain sellaista, mikä olisi laitonta.
Olen aina kuvitellut, että tässä maassa noi "pohojalaiset" olisivat rehellisintä, luotettavinta ja lainkuuliaisinta kansanosaa. Mutta ilmeisesti eivät olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka posti Lampaalle osoitetun vastauksen. Siinä oli kiusallista faktaa Deestä? Laillisuusasiaa.
Ehkä pitääkin miettiä, mitä yhteen kommenttiin kirjoittaa. Jos mä vastaan jotain esimerkiksi P:lle, niin se on vain ja ainoastaan hänelle. Ei Dorikselle, djankkaajalle, Kostajalle tai muillekaan. Itsekin olen kyllä kirjoittanut samaan kommenttiin useampaakin kuin yhtä asiaa, mutta ehkä meidän jokaisen kannattaisi kirjoittaa vain yksi asia per kommentti. Jos joku vastaa mun kommenttiini, niin turha sotkea Dorista, djankkaajaa tai Kostajaa mukaan. Tai ketään muutakaan, joka inhoaa hymistelyä. Ne muut kommentit voi sitten kirjoittaa ihan erikseenkin. Omina kommentteinaan.
Mua ei ihan helposti täältä ajeta pois. Joo, mulla on muutakin elämää enkä tosiaan notku ketjusssa kl 07-23. Mutta mä olin netissä jo silloin, kun mitään selaimia - saati sitten älypuhelimia - ei vielä ollutkaan. Sellaisella merkkipohjaisella systeemillä muiden kanssa viestiteltiin. Se oli aika kivaa aikaa. Ympäri maailman nörttiporukka kohtasi toisensa. Ja kaikki oli mukavia toisilleen. Kauniita muistoja. Mutta maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Sinulle, joka vastasit jo kahdesti mun tän päiväiseen kommenttiini, niin ehdin lukea molemmat. Toiseen jo vastailinkin, mutta mikä lie Kostaja nyt keksi senkin poistaa ennenkuin ehdin edes painaa Lähetä-painiketta. Mutta siis kiitos sanoistasi :)
Useampi pyysi poistettuja takaisin. Ainakin postikortti-narsissiketjussa viestit palautui pian pyhdettäessä. Mode oli oikeudenmukainen.
Ehdin vilkaista trollihäirikkösatiiria, poistui kyllä tosi pian. Toivotaan palautusta.
Mielestäni on postilain rikkomista, jos toiselle osoitettu viesti poistetaan, eikö?
Eikö kostajapoistajahäirikkötrolli jo tajua: Ei voi voittaa. Uhokosto on turhaa. On paljon eri ketjuja, eihän kaikkia voi tuokaan uhokaikkivoipa lukkoon saada. Miksi jatkaa jankutusta? En vaan tajua.
Kyllä voi voittaa. Lakia pitää noudattaa, se on hänen puolellaan. Sitkeäkin näköjään on, jatkaa loputtomiin.
Ja anteeksi kun nyt lammasmaisesti kysyn, mitähän ihmeen lakia mulle tänäänkin vastanneet ovat rikkoneet? Mä ehdin lukea ne mulle kirjoitetut kommentit ja mä olen oikeasti aika pirun hyvä Suomen lainsäädännössä. Lait ja niiden tuulkitseminen kuului yli 30 vuotta mun työhönikin. Niissä kommenteissa ei ollut yhtään mitään lainvastaista. Mutta silti joku päätti poistattaa ne kommentit. Joten jos sinä nyt tunnet Suomen lakia paremmin kuin minä, niin voisitko kertoa, mihin lakiin, mihin pykälään ja mihin momenttiin nyt nuo poistot perustui? Mielenkiinnolla odotan vastaustasi.
"Tuskaus" olikin hyvä aasinsilta, kun tässä mietin, onko mulla mitään mustia vaatteita - paitsi hautajaisvaatteet - lauantaiksi, kun yhden ystäväni kanssa mennään Tuska-festareille. Monta vuotta siitä, kun olen viimeksi niillä festareilla käynyt. Tänä vuonna päätettiin mennä edes yhtenä päivänä.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/