rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kokovartalosuihkussa vain kerran viikossa. Muuten pesen kriittiset paikat päivittäin bideellä ja lavuaarissa. Hiukset pesen kyllä joka toinen päivä. Joka vuosi tulee vesiennakosta palautuksia satasen verran ja uskon, että johtuu siitä ettei tule lotrattua suihkussa joka päivä. Tietysti jos harrastaisin enemmän hikiliikuntaa, niin tuollainen ei olisi mahdollista, mutta tässä elämäntilanteessa toimii.
Käytän myös aina mahdollisuuksien mukaan taloyhtiön pesutupaa, joka kuuluu vastikkeeseen. Lastenvaatteet vain pesen kotikoneessa pyykkituvan hajusteiden vuoksi.
Ihmettelen miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja, miksi ihminen tarvitsisi enemmän pesua kuin mitä tässä on kuvattu? Hiusten ja ”kriittisten osien” (ilm. kainalot, intiimi) puhtaudesta huolehditaan eikä ihminen hikoile, niin miksi jotain käsivartta tai selkää pitäisi jynssätä joka päivä? T. Eri
Nuoret tarvitsee enemmän kuin iäkkäämmät.
Toisaalta iäkäskin kyllä tarvitsee pesua. Oletko haistanut vanhusta, joka pääsee kerran viikossa suihkuun? Vaikka en minäkään kyllä usko, että ihan joka päivä pitäisi suihkussa käydä, mutta kyllä viikko on tosi pitkä aika.
Viikko on ihan liian pitkä aika, vähintään joka toinen tai kolmas päivä suihkuun, kun eihän siellä joka kerta tarvitse pesuaineella itseään kuurata päästä varpaisiin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006403587.html
Oli kauniimpi pyöreänä, nyt näyttää hirvitykseltä.
Eikös se kauneus ollut katsojan silmässä.
En kyllä ymmärrä miksi ylipäänsä ihmisen ulkonäköä pitää aina arvostella, tää taitaa olla enemmän näitä naisten juttuja.
Omasta mielestä nykyään nää jotka tunkee huulet turvoksiin jotain tavaraa + muut paikat ja siihen päälle naurettavat ylipitkät irtoripset ja meikki ihan överi, nää henkilöt näyttää kyllä lähinnä vitsiltä eli naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on menoa sitten jos omalle kohdalle käy. Ihan hyvä vaan oikeastaan.
"Se on menoa sitten"? Melko pessimistinen arvio, ottaen huomioon että kuolleisuus on 2% ja laskussa.
Ei pysty vielä sanomaan että kuolleisuus on 2%, ei mene niin että katsot moni on saatut tartunnan ja moni on kuollut, vaan moni on saanut tartunnan ja moni on parantunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä jätkä kirjoitti:
Jaaha... uuden tiedon mukaan 60-80% maailman väestöstä on saamassa tällä R0 arvolla nCoV 2019-viruksen. Kaikkein synkimmätkin skenaarioni osoittautuivat naiivin optimistisiksi. Epäilin sitä, mutta en halunnut uskoa.
Lopetan asian kommentoinnin omalta osaltani tähän. Ei ole mitään mielekästä sanottavaa enää jäljellä.
God be between you and harm in all the empty places where you must walk.Mahtavaa, koska lietsonnastasi ei olisi yhtään mitään hyötyä, haittaa hankalassa tilanteessa vain.
Oltaisiinko jo pisteessä, mistä rationaaliset ihmiset ovat yrittäneet varoittaa: nyt ei ole neää varaa maailmanlopun maalailuun, pelon ja paniikin lietsontaan, millä osa ketjun kirjoittajista itseään viihdyttää. Nyt pitää toimia järkevästi, rauhallisesti ja tehokkaasti. Kuten Britannia sodan aikana: keep calm and carry on ja kuten sotalotta-mummuni sanoi minulle teineinä kun podin jotain pelkoa: hyvähän se nyt on kun on varaa mässäillä peloilla. Kun on tosi kysmyksessä pelkoon ei ole varaa.
Ei kannata yrittää enään puhua täälä järkipuhetta, monet täälä ovat näköjään luovuttaneet ja päättäneet että ei tästä enää voi selvitä. Itsekin olen yrittänyt pitää jotain positiivisuutta päälä, mutta kuka sitä edes haluaa kuulla? Se on paljon mukavampaa löytää kaikkein negatiivisimmat vaihtoehdot. Anteeksi olen väärässä, negatiiviset vaihtoehdot eivät ole tarpeeksi negatiivisia enään. Me kaikki kuollaan tähän, ei ihmisiä oikeasti ole edes parantunut tästä, ei ei se on kaikki valhetta, oikeasti kaikki on vielä kipeitä ja he eivät koskaan parane, koronan kuoleisuus on 100% kukaan ei voi todistaa muuta. Maailmanloppu, tuomionpäivä, ihmiskunnan loppu, lopettakaa tulevaisuuden ajattelu ja suunittelu koska teilä ei ole sellaista edessä enään.
Oliko tuo kaikki tarpeeksi negatiivista teille jotka nautivat siitä että puhutaan vain kaikesta negatiivisesti. Luuletko että olisimme tässä jos me olisimme vain ajatelleet negatiivisesti ja luovuttaneet kaikissa suurissa vastoinkäymisissä jota menneisyydessä on tapahtunut? Onko se oikeasti näin että kaikki positiivisuus on vai naivia ajattelua ja turhaa? Onko se parempi että vaa luovutetaan nyt kaikki, ei mennä töihin, kouluun, harrastuksiin, pitämään hauskaa ja ei edes lähdetä ovesta ulos, istuen ja odottaen että milloinkas se korona tulee ja vie meidät mukanaan?
Miksi ihmeessä luet tätä jos sinua ahdistaa noin paljon? Miksi edes vastailet tänne? Ketjussa puhutaan koronasta ja sen leviämisestä, ei täällä kukaan tarvi mitään tsemppiviestejä vaan faktoja.
Jotkut ahdistuu helposti, mutta kannattaisi muista että A-tyypin influenssan aiheuttaamaan keuhkokuumeeseen kuolee paljon vanhoja ihmisiä vuosittain Suomessa, myös äitini ja isäni kuoli ja molemmat oli 78 vuotiaita.
Ja tämän koronavirukseen kuolee etupäässä vanhat ihmiset.
Painaako Adele nyt 50Kg:a?
On käsittääkseni 175cm pikä ja epäilen, ettei paina 50Kg:aa.