rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Maailma on täynnä rumia köyhiä yksinäisiä
Miksi pitäisi olla joku tarkoitus? Yksi ihmisen typeriä kysymyksiä.
Rumia? Yksi ihmiseen pinttyneistä/opituista käsityksistä ulkonäöstä.
Köyhiä? Yksi ihmisen harhaluuloista että raha toisi onnea.
Yksinäisiä? Tämän edistys ja demokratia yms. nykyajan turhuudet on aiheuttanut kiireellään.
Vierailija kirjoitti:
Lohimedaljongeja ja juuresmuusia
Kuulostaa herkulliselta.
Tänään olisi riisiä, parsaa ja loimulohta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kuolleisuus ole 2% luokkaa?
Ei kuolleisuutta vielä voi tietää, kun ei sairastuneiden määrästä ole kuin jonkinlainen oletus.
Sairastuneita saattaa olla pahimmassa tapauksessa erittäin paljon enemmän, eli sairastuneita/kuolleita köyhiä kiinalais vanhuksia kodeissaan kaupungeissa ja erityisesti maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin liian pieni tuomio.
Mikä sitten olisi ollut riittävä tuomio? Ehdoton vankilatuomio?
Ainakin tuli aika kalliiksi uteliaisuus.
Mielestäni kuitenkin sen verran lievä asia, että tuomio on aika kohdillaan.
Mutta kun moni murhaaja ja raiskaaja pystyy uusimaan tekonsa moneen kertaan elämänsä aikana, niin silloin on jossain pahasti vikaa.
En ole lapsi, mutta tykkään kyllä paljon hernekeitosta, on vaan IBS niin voi juuri syödä hernarii.