Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

4/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan bäin bersittä laskettu.

Zinc 

Miljoonasta sairastuneestakin tulisi jo 20 000 RIP.

Zinc

Juuri näin, mutta kuolleisuus voi olla luokkaa 10%, kuten SARSissa oli.

7/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää on 29. Pesen vain iltaisin ja käytän hammaslankaa. Ei yhtään reikää, eikä koskaan ollut ientulehdusta. Suvussa kaikilla ollut hyvät hampaat, en tiedä vaikuttaako asiaan.

3 viisaudenhammasta poistettu, mutta sekin oli varotoimenpide. Minulla on tyypin 1 diabetes.

Perintötekijät tietysti vaikuttaa, samoin kun mitä syö ja juo päivittäin, 1 tyypin diabeetikkona et varmaan paljon sokeria syö ja sokerin syönti on yksi isoimpia tekiöitä hampaiden kunnossa.

42/102 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maapallon väkiluku on nyt 7,53 miljardia ja jutussa kerrotaan, että 60% maailman väkiluvusta voi saada tartunnan. Näistä 10-15% kuolee. , 256 200 000 on 15% tuosta 60%sta."

Ollaan noista tarttuvuus- ja kuolleisuusluvuista mitä mieltä tahansa niin luvut on väärin laskettu.

7,53 mrd, joista 60% saa tartunnan = 4,518 mrd. Näistä 15% kuolee = 0,68 mrd.

Kertoisitko miten tämä lasketaan laskimella?

7,53 x 0,6  _ 4,518

4,518 x 0,15 _ 0,6777

38/102 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se kuolleisuus ole 2% luokkaa?

Alussa. Jos virus leviää, se todennäköisesti mutatoituu vähemmän vaaralliseksi koska silloin se pystyy leviämään tehokkaammin. Perus evoluutioteoriaa.

Ei ole evoluutioteoriassa mitää tällaista lainalaisuutta, että virus mutatoituessaan muuttuu vähemmän vaaralliseksi.

25/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarttuu todella helposti. Se 1 brittimies vei sen jo 3 eri maahan ja tartutti ainakin toistakymmentä.

Hän olikin supertartuttaja ja kaikki ei ole sellaisia, vain ne jotka ovat saaneet tartunnan mutta ei ole mitään oireita.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.