rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Korona-virus voi tartuttaa maapallolla jopa 60 %.
Voi, ihan yhtä mahdollista on että minä tai sinä voitetaan joskus lotossa.
Kannattaa myös muistaa, että vanhoja ihmisiä kuolee A-tyypin influenssan aiheuttamaan keuhkokuumeeseen kaikkialla maailmassa ihan hel...n paljon ihmisiä, eikä siitä uutisoida näin.
Kahvia? Ei kiitos. Saan kaiken tarvitsemani energian lataamalla peräreikääni auringonvalossa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole.
Ei ole pakko, voi juoda limua, jos haluaa tulla lihavaksi diapeetikoksi.
Kylmä jätkä kirjoitti:
Jaaha... uuden tiedon mukaan 60-80% maailman väestöstä on saamassa tällä R0 arvolla nCoV 2019-viruksen. Kaikkein synkimmätkin skenaarioni osoittautuivat naiivin optimistisiksi. Epäilin sitä, mutta en halunnut uskoa.
Lopetan asian kommentoinnin omalta osaltani tähän. Ei ole mitään mielekästä sanottavaa enää jäljellä.
God be between you and harm in all the empty places where you must walk.
Älä nyt kakkia jauha, jos yksi ihminen sanoo että se on huonoimmassa mahdollisessa tapauksessa mahdollista, niin ei se silloin vielä ole realisoitunut.
Maailman kannalta olisi kyllä parasta jos näin kävisi.
Olen myös tällä kannalla, mutta onko pelkkä vaihe niin ........