rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Niin ajatella ja elämä se vasta tappaakin.
Ei elämä tapa, kuolema tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Luihu ,luiseva on todella vastenmielinen .Laihoilla on paljon verenkierto häiriöitä ja palelua.Kylmähiki löyhkää ällöltä.Miksei Luisevaan,tuulikeppiin puututa?Laihat kuvittelevat olevansa komeita,mutteivät ymmärrä,miten säälittäviä ovat.Luisevilla on enemmän sairauksia,kun pullukoilla,miksei siihen puututa.Luiseva on kömpelö ja siksi tapaturmat sattuvat heille useimmin,kuin pullukoille.Laiheliinit ovat kaikki järjestäin .Älyttömän omahyväisiä ,luulottelijoita.Sosiaalipummia,tukien suur kuluttajia.Jatkuvia almujen kerjääjiä ja vaatimuksia.Joilla ei ole todellisuuden tajua ensinkään.
Puhutko omasta kokemuksesta? Tuossa kun tuli paljon asioita mistä en ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin järkky ja ylitöiden täyttämä viikko takana, ettei tähän auta muu kuin pitkä lenkki, sauna, perseet ja hyvä seura.
Jos vedät perseet, mistä tiedät että seura oli hyvää tai olitko itse hyvää seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Käy vaan sääliks ne eläimet joten en itse viitsi mennä.
Ei tarvitse mennä, tää elämä on yks vit... sirkus.
Ei kyllä näyttäisi korona kovin usein tappavan, tehokkaampaa mutaatiota odotellessa.