rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Jos sä maksat bensat vain sillointällöin, niin ei kai toisenkaan tarvii maksaa röökit kuin sillointällöin. Plus autossa on muitakin kuluja kuin bensa.
Just, näin ja mikä siinä on ongelma jos uskot että maksaa sit kun on rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi? Odotin oikein että pääsee aamulla lukemaan lisää... :(
Oisko menny sukkulalla Veenukseen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi varmaan kun sille pitäisi itse tehdä jotain.
Kyllä tämä pätee myös nyt koronaviruksen kohdalla, koska jos on vähän tai ei olenkaan niitä muita altistavia tekijöitä kuolla tämän virukseen.
Elintavoilla voi vaikuttaa monen sairauden syntyyn tai ainakin kuinka vaikea se on elämänlaadun kannalta ja tässä koronavirus tapauksessa kuinka hyvä se immuunipuolustus on.
Se on itse aiheutettu eli oman typeryyden tulos ja kivahan sitä on pullaa ja kaikkea sokeri pask.. mussuttaa, saa hetken hyvänolon tunteen.
Tommoset hengityssuojaimet on ihan vitsi, ei niitä saa naamaansa niin tiiviisti ettei ne mikromertien kokoiset virukset sieltä ohi tulisi.