Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

845/927 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei autot raivostuta, olipa ne millä tahansa voimalla kulkevia, vaan nämä tollot, jotka kuvittelee pelastavansa maailman pakottamalla kaikki käyttämään täysin raakiletta ja kallista tekniikkaa. Ymmärtäisin, jos sähköautot olisivat täysin ongelmattomia ja kokonaispäästöt olemattomia ja hankintahinta järkevällä tasolla, mutta kun mikään näistä ei vielä ole selvästi polttomoottorilla toimivaa autoa parempia, niin ei tämä ole vielä mikään ratkaisu mihinkään. Sähköllä tullaan aivan 100% varmasti kulkemaan jossain vaiheessa tulevaisuutta, mutta vielä ei ole tekniikka ja tuotteet valmiita.

Se on just näin, pelkästään sähköauton akun valmistuksen hiilijalanjälki on niin suuri, että se on vaihtokunnossa ennen kuin se on edes päässyt saman ikäisen ja yhtä paljon ajetun bensa tai diesel auton hiilijalanjäljen tasolle.

22/39 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuri kirjoitti:

Tauti on otettu avoimin ovin Suomeen. Viikon päästä Hesassa ihan sama riski saada tartunta kuin Roomassa. Suositin kaverilleni matkustamista, jos siltä tuntuu.

Liiottelu on liiottelua, mutta totuus on ettei leviämistä pystytä estämään muutoin, kun sulkemalla rajat täysin kaikelta liikenteeltä ja sitä ei tehdä koska raha ratkaisee, niin kuin aina.

24/24 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen laki on kuin kännisen miehen muna.

Itellä se ainakin on kova, mutta miten .............

5/18 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aina on tapana purkaa osiin kaikkia kreikkalaisia termejä kuten televisio niin jos tuota termiä nyt vähän avataan niin sehän tarkoittaa, että himoitaan kunniaa.

Halutaan siis joku diplomi jolla ei lopulta välttämättä ole suurempaa merkitystä kuin Tuukka Temosen elokuvatunnustuksillakaan koska meidän päästöt on vain 1 promille globaaleista.

Suomen hiilineutralisuus on yks pask..hailee maailman mittakaavassa, ihan turhaa vouhotusta taas näiltä viherpiiperetäjiltä.

17/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koreja tai kärryjä pestä. Ja sitten porukkaa potkii niitä koreja lattialla ja sitten pinotaan päällekkäin... Ihan sama kuin pyörittelisi lattialla ostoksensa.

Kyllä ne pestään kerran viikossa. Samanlaisella masiinalla kuin astiat ravintoloissa, eli puhdasta pitäisi tulla. Ja veikkaampa että kovin monelta taudilta ei ihmiset säästyisi vaikka kaupan korit laitettaisiin pesuun jokaisen käytön jälkeen.

Ei niitä Lidlissä kyllä kerran viikossa pestä, niin saastasia on ettei viikossa kaikki korit siihen kuntoon likaannu.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.