rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Italia ja Espanja ei ihan ole naapurimaita.
Ei ole mutta 25 varmaa tapausta Espanjassa kuitenkin on ja mitä se on sitten kun on kysyjän loman ajankohta + siihen sen loman kesto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruimme matkan. Meillä on kolme alle kouluikäistä lasta, emme ota riskiä missään nimessä.
Upeaa! Vastuuntuntoisia olette! Älkää menkö jatkossakaan ulkomaille! Kiitän koko sydämestäni kaikkien koronapelkoisten ja riskiryhmäläisten puolesta! Kaikki suomalaiset eivät ole perusterveitä ja korona voi olla perusterveellekin vaarallinen. Peskää käsiä!!
Nyt sun kannattais alkaa jo kaivautumaan maakuoppaan, koska se virus on jo sun ovella, eikä siinä enään käsienpesu auta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä kävin olemassa tällä viikolla ma-ti. Ei pelottanut. Ihan normaalisti olivat kaikki, paitsi yksi naamasuojainen näkyi asemalla. Korona tulee jos on tullakseen. Voi tarttua käytännössä vaikka lähikaupasta. Uskallan matkustaa.
On kai siinä nyt pieni ero, jos käy helsingissä 2 päivää tai menee maahan missä on jo nyt tartuntoja enemmän kuin Suomessa ja on siellä 1-2 viikkoa.
Erika2020 kirjoitti:
Meillä olisi parin viikon päästä lähtö Kanarialle. Matka on varattu ja maksettu jo aikoja sitten, kauan ennen koronaa. Reissufiilis ei ole kovin hyvä ja nyt pohditaan, mitä tehdään. Jos perumme matkan nyt, menetämme puolet matkan hinnasta. Onko muita samassa tilanteessa? Toivon asiallista keskustelua, syyllistäminen ei tässä nyt johda mihinkään.
Eipä ole onneksi matkaa tulossa, mutta ymmärrän kyllä että matkafiilis ei varmasti kovin korkea voi olla.
Oletteko selvittänyt miten menee, jos siirtää matkaa myöhemmäksi.
Se on kyllä just päin vastoin, ei sitä rahaa mihinkään mene kun et mihinkään pääse sieltä missä ole karantteenissa.
Ei ne järjestä shoppailureissuja karantteenissa oleville.