rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mitä turhaa, pelaatte yhdessä koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähes kaikki maat, myös Suomi on kuin Italia. Corona leviää jokatapauksessa. Eristykset lisääntyvät ja eristysalueet kasvavat. Tämä oli täysin arvattavissa jo joulukuussa !
Ei nyt eletä 1800- lukua, vaan ihmiset liikkuvat ja lentävät ympäri maailmaa. Tämä oli odotettavissa heti kun Kiinassa alkkoi epidemia leviämään.
Niin. Pitää varautua siihen , että tulee Italian kaltainen kaaos.
Neljän seinän sisällä, ruokaostokset tilataan kaupasta. Nyt vielä kun Suomi on normitilassa, kannattaa käydä : apteekissa, kampaajalla, kirjastossa, kaupoissa, kuntosalilla.
Voi olla, että kohta EI kannata noissa pyöriä.
Lääke on jo keksitty, parissa kuukaudessa todennäköisesti Suomestakin saatavilla tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja linkki?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006434950.html
Opetelkaa käyttämään hakukoneita tai seuraamaan tiedotusvälineitä.
Ei kauhean helposti löydy jos aloittaja on niin nuija ettei osaa laittaa samaa otsikko mikä uutisessa ja tässä ei ole osattu laittaa.
Siellä kun on pari muutakin uutista koronasta tol#o.
Vierailija kirjoitti:
Näin ne kirjoitukset muuttuu harmittomaan suuntaan, kun kuri ja järjestys saapuu kehiin. Ei enää ihmisten haukkumisia ja pilkkaamista. Otahan nyt opiksesi ap.
Missä haukutaan ja ketä?
Tämä esimerkki kertoo hyvin miten pihalla Suomen terveydenhuolto on.
Ammattinsa heikosti osaavia on ihan liika Suomen terveydenhuollossa, osaavat on lähteneet ulkomaille töihin, kun täällä on pitkään leikattu palveluista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronakaranteeniin-maaratyn-kuumeis…