rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
eipä taida onnistua paluu suunnitellusti
Finnair lentää 18.3 asti New Yorkiin.
http://www.lentoposti.fi/uutiset/finnair_peruu_lentojaan_yhdysvaltoihin…
Vierailija kirjoitti:
Täällä asuu muitakin! Kiva mennä tyhjään kauppaan pyörittelemään päätä kun hyllyistä löydy edes papupurkkeja enää.
Just näin, ei se ruoka tai vessapaperi lopu sieltä kaupasta muuten kun tän järjettömän toiminnan takia.
Vierailija kirjoitti:
Hommat hanskassa?
Etkö osaa linkkiä laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene Ruotsissa vahvasti 👎🏻👎🏻🤕😷https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3Jgxj9/senaste-nytt-om-coronavirus…
THL ottaa varmaan saman linjan. olen sanaton 😰
ja vaikka ottaisi tiukemman linjan niin Ruotsin hälläväliä meininki vaikuttaa meihin, koska siltä suunnalta puskee kokoajan sitten uusia tartuttajia.
Miten edistyneissä pohjoismaissa voi olla näin käsittämättömän irti todellisuudesta olevia asiantuntijoita????
Kyllä se edistyneisyys on ihan harhaa ainakin Suomen kohdalla, jos nyt jollain erittäin kapealla sektorilla ollaan edistyneitä se koko kuvassa ketään lohduta.
Kouhotetaan jostain ilmastoasioista ja hiilineutraaliudesta, vaikka Suomen kokoisella maalla sillä ei ole pas#ankaan merkitystä maailman kannalta.
Se on edelleen ihan vapaaehtoista.