rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vaje tärähti nyt 10 miljardiin
Eiks se just niitten hävittäjien verran, jätetään hommaamatta niin joka vuosi säästyy vielä kymmeniä miljoonia, kun ei tule käyttö ja korjauskustannuksia.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Toi on kyllä väärin että se on sen satasen 1-10 km/h, vit#aa saada 1 km/h ylinopeudesta satasen sakon.
Pitäis olla 5-10 km/h, niin olis vähän edes järkeä tossa.