rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pysyisin visusti kotosalla marinoimassa maksaani portviinilä ja votkulilla jos ei töihin tarvisi mennä. Kotivaraa on helposti yli kuukaudeksi jos sähkö ja vesi pysyy päällä.
Mitä pelkäät kun hamstraat ruokaa?
Ei se ruoka sieltä kaupasta lopu, kun just näitten idi##tti hamsraajien takia.
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on perkele ja jumalauta. Edelleen monikaan - ainakaan mies - ei pese käsiään vessakäynnin jälkeen!
Se on edelleen ihan vapaaehtoista.
Toki on vapaaehtoista, ja niin on moni muukin asia maailmassa. Fiksut kuitenkin ymmärtävät tällaisessa tilanteessa mikä on ihmiskunnan ja kansaihmisten parasta. Toki jos joku haluaa olla ääliö ja levittää virusksia ja bakteereja, niin eipä sille oikein voi mitään.
Jos se olis niin vaarallista, ihan vit#n moni olisi kuollut suihinoton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi virtsalla käynnin jälkeen pitäisi edes pestä. Pippeli on puhdas - puhtaampi kuin kädet yleensä. Pippelillä harvemmin edes koskee oven kahvoihin tai näppäimistöön. Ja terveen miehen virtsahan on steriiliä niin ei haittaa vaikka olisi roiskunutkin hieman.
Ei nää bakteerikammoset ymmärrä sitä, ne tekee vaan näistä bakteereista paljon vaarallisempia kun läträävät käsidesillä ym. vastaavilla pask#illa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei pese. Hyi helkkari. Aikuisten ihmistenkin näkee huoltoasemilla kaksi sekuntia käyttävän käsiään veden alla vessareissun jälkeen. Siis hyiiiiiiii!!!
Siks nää tyypit ei kuole siihen koronavirukseen kun niillä on vastustuskykyä, nää käsidesinläträäjät lähtee ekassa aallossa.
Tää on ollut aikaisemmin.