rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vantaalla Lidlissä kävin noin klo 10.30, niin ainakin tonnikalapurkit jo loppu ja vessapaperia 3-4 tyhjää lavaa.
Nyt tod. näk. paperit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa vain se että eräät tapahtumat, joita olen odottanut vuoden, perutaan sen takia. Toivottavasti koronan leviäminen odottaa sen ohi ettei niin pääse käymään.
Kaltaisiasi itsekkäitä paski#isia ei tähän maailmaan kaipaa yhtään lisää.
Vierailija kirjoitti:
T. 2 yötä valvonut.
Taidat olla liika somessa, hanki oikea elämä niin kuin Julianna, niin et ehdi miettimään turhanpäiväisiä asioita.
"Tämä hamstraaminen on kansantaloudelle ihan kiva juttu", taidat olla tyhmä, jos tavarat loppuu alle vuorokaudessa mitä ne ostaa jotka tulee myöhemmin kauppaan.
Ei ne kaupat saa sitä tavaraa lisää hyllyyn se nopeampaa kun muutenkaan, ei niillä kuljetusfirmoilla mistään yhtäkkiä ylimääräistä kuljetuskapasiteetia löydy.
Toivottavasti nähdään ennennäkemätön romahdus x 100