rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Minulle on syntynyt käsitys, että miehenä ei saa olla liian innokas koska se tekee hallaa naisen kiinnostukselle. No, sitten taas viimeisimmältä exältä tuli palautetta että voisi vähän enemmän laittaa viestiä. Ei tässä voi voittaa.
"Minulle on syntynyt käsitys", älä kuvittele asioita millä ei ole mitää todellisuuspohjaa.
Aivan koko ajan, 5-150 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Puolen vuoden koeajalla minulle on kertynyt yhteensä 11 sairauspoissaolopäivää. Marraskuussa minulla oli influenssa todella rajuilla oireilla (4pv poissaolo), helmikuussa norovirus (4pv poissaolo) ja maaliskuussa nuhakuume (3 pv poissaolo).
Nyt sitten tuli työsuhteen purku tämän viimeisimmän nuhakuumeen myötä. Onko todella niin, että hieman heikomman vastustuskyvyn omaavilla ei ole tässä maassa oikeutta palkkatyöhön?
En tiedä mistä se kertoo, mutta mulla ei ole ollut koskaan norovirusta, influenssa noin 4-5 vuoden välein ja flunssa lähes joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii myymään:
Ekonomisti: Suomi syöksyy lamaan ja suurtyöttömyyteen.
GnS Economicsin mukaan Suomen talous supistuu 5 prosenttia vuonna 2020 ja 14 prosenttia vuonna 2021.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/3f993086-e576-4079-9364-9dfa4ae4…
Se että yks kumipää on viimeyönä hieronut kristallipalloa ja nyt heittelee lukuja, ei tee siitä totuutta.
Sen näyttää vasta aika, miten käy oikeasti.
Ei tässä mitään synkkiä aikoja eletä, kevät ja kesä tulossa, mikä sen parempaa.
Vähennät somea 99%:a, niin elämänlaatu nousee 500%:a.