rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt ajoissa. Palstalla on kirjoitettu kotivarasta jo ainakin 3 viikkoa.
Tämä jatkuu VUODEN.
Mihin kuvittelet sen viruksen yhtäkkiä häviävän, kyllä se tulee ihan pysyväksi niin kuin muutkin virukset.
Siks tää onkin ihan turhaa kärvistellä jossain maakuopassa tai hamstrata ruokaa ja pask#paperia.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat tekevät hyvin rahaa. Tai tekisivät jos henkilökunta ymmärtäisi että kauppa käy ja täyttäisivät hyllyjä. Nythän hyllyt on tyhjänä kuin Neuvostoliitossa. Suomessa kun on unohtunut että palkan maksaa viime kädessä asiakkaat. No, tämähän on todettavissa normaalitilanteessakin joka sunnuntai.
Sinänsä harmi että iso osa hamstratusta ruuasta menee roskiin mutta eihän nämä hamstraajat mitään välitä muusta kuin itsestään.
Nyt taas huomaa että kirjoittaa ihminen millä ei ole asioista mitään käryä.
Luuletko tosiaan että kaupoissa on jotkut vit#un ehtymättömät varastot takahuoneessa?
Eikä sitä kuljetuskapasiteeta mistää yhtäkkiä pierasta lisää vaikka tavaraa keskusvarastolla olisikin mielinmäärin.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin jonkun kotivaran hommata ihan just sen takia, että jos itse sairastun, en pääse kauppaan tekemään ruokaostoksia. Ja tällä paikkakunnalla ei sukulaisia tai ystäviä ole, jotka voisivat käydä kaupassa puolestani.
Sitähän varten se kotivara on, oman sairastamisen ja karanteenin ajalle. Ei siksi, että maailmasta loppuu ruoka ja kaupat on kiinni.
Ei se ongelma olisikaan, jos kotivara olisi normaali tila, eli sitä ruokaa ym. olisi jatkuvasti muutamaksi viikoksi eteenpäin.
Mutta ongelmia tulee, kun nyt tuhannet tai kymmenettuhannet alkaa kokoamaan omaa kotivaraa.
JA RIPULI EI OLE KORONAVIRUSTARTUNNAN OIRE.
Hän haluaa tietää miltä näyttää muiden silmin katsottuna.