rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa kuolee n. 450 ihmistä kausi-influenssan vuoksi. Ikinä ei ole asiasta pidetty meteliä. Nyt jos menee vähän enemmän niin so what.
Itseasiassa influenssaan kuolee humattavasti enemmän (1000-2000), kun läheskään kaikki ei päädy tilastoihin.
http://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/kuinka-monen-kuoleman-s…
Vierailija kirjoitti:
kortisooni tappaa vähän kaiken, taudit ja potilaan itsekkin. Naama turpoaa ku hullulla. Lihakset ja luusto heikkenee. Potilaita kuolee tuohon saatanan kortisoniin jota halutaan määrätä vähän kaikkeen.
Joo, käytä paljooon kortisonia, se hoitaa homman ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös alkoholi desinfioi?
Ei tällaiset litkut (viini).
Koronaan tehoa vasta 60% alkoholi, ainakin ulkoisesti.
Riippuu kuinka paljon juo, ei vähän mitään haittaa, eli kohtuus kaikessa pätee tähänkin.
Itseasiassa influenssaan kuolee humattavasti enemmän (1000-2000), kun läheskään kaikki ei päädy tilastoihin.
http://www.stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2020/kuinka-monen-kuoleman-s…