rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on pian verta käsissään ja PALJON.
Onks se aika kuukaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut aina irtari täällä stadissa, ehkä jossain landella böndet sanovat irttari. Kuulostaa hassulta.
Irttareita mä olen Stadissa myynyt.
Ai, sanotanks sitä nykyään irttariksi mitä sä myyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole hetkeen enää ostanut.
En ole yli 5 vuoteen ostanut kumpiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tauti on tappava riskirymään kuuluville myös lapsille. Ja itseasiassa tautiin on kuollut paljon enemmän kuin on rekisteröity. Naurakaa vaan, mä nauran sitten kun teillä on se tauti että olisko sittenkin kannattanut olla vähän varautuneempi.
Se on tappava ihan niin kuin influenssakin ja se tulee pysymään keskuudessamme, ihan niin kuin muutkin virukset ei se mihinkään katoa, joten sitä ei voi vältellä loppuikäänsä (tai voihan sitä yrittää).
Juurikin näin, lisäksi on olemassa jo valmis lääke, millä on saavutettu hyviä tuloksia koronan hoidossa.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/saksassa-loytyi-jo-markkinoilla-…