Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rarehanu

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

45794/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa rauhoittua. Lapsia ei tule kuolemaan juuri yhtään, työikäisiä ihmisiä jonkin verran, kuten tavallisella influenssakaudellakin .  Vanhuksia tulee kuolemaan tuhansia, se ei ole vältettävissä eikä olisi ollut millään toimenpiteillä estettävissä, ainoastaan hidastettavissa. (Mikä sinällään on tärkeä tavoite kuitenkin ja siksi nyt tehdyt toimenpiteet perusteltuja.)

Italian terveydenhuolto kriisiytyi ennen kaikkia siksi, että sairaalaan on uuden taudin kohdalla paniikissa lähetty monisairaat vanhukset, jotka muussa tilanteessa olisivat kuolleet perus- ja saattohoidolla hoitolaitoksissaan.

Juurikin näin, lisäksi on olemassa jo valmis lääke, millä on saavutettu hyviä tuloksia koronan hoidossa.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/saksassa-loytyi-jo-markkinoilla-…

10/11 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinilla on pian verta käsissään ja PALJON.

Onks se aika kuukaudesta?

57/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ollut aina irtari täällä stadissa, ehkä jossain landella böndet sanovat irttari. Kuulostaa hassulta.

Irttareita mä olen Stadissa myynyt.

Ai, sanotanks sitä nykyään irttariksi mitä sä myyt.

54/66 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hetkeen enää ostanut.

En ole yli 5 vuoteen ostanut kumpiakaan.

30/113 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauti on tappava riskirymään kuuluville myös lapsille. Ja itseasiassa tautiin on kuollut paljon enemmän kuin on rekisteröity. Naurakaa vaan, mä nauran sitten kun teillä on se tauti että olisko sittenkin kannattanut olla vähän varautuneempi.

Se on tappava ihan niin kuin influenssakin ja se tulee pysymään keskuudessamme, ihan niin kuin muutkin virukset ei se mihinkään katoa, joten sitä ei voi vältellä loppuikäänsä (tai voihan sitä yrittää).

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.