rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Henkeni uhalla kävin ostamassa ruokaa niin paljon kun jaksoin kantaa. Sydän hakkasi koko matkan ja tuijottelin vastaantulijoita etsien merkkejä sairaudesta. Kotiin päästyäni käytin minuutin huolelliseen käsien pesuun saippualla, ja viimeistelin vielä desinfiointiaineella. Kaikki vaatteet joita pidin kauppareissulla meni heti suljettuun pyykkipussiin jonka uskallan avata vasta 10 päivän päästä. Huh. Rankka reissu mutta selvisin.
Se kyllä selviää vasta myöhemmin, selviätkö.
Mutta onhan se kiva, että kauppareissukin voi olla tosi jännä.
ostan vokaalin kirjoitti:
Marinin hallitus vaan neuvottelee ja puhuu ja neuvottelee ja puhuu.... Tuosta ei näytä tulevan sen valmiimpaa. Lopettakaa lässytys!
Puheet on pidetty, nyt on tekojen aika!!1!!!!!
Olisit hakeutunut päättävään asemaan, kun tuntuu että osaat nää jutut paremmin kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
MTV3:lla oli jo eilen/toissapäivänä röntgenkuvat.
Joo, on ollut, joten salailu teoriat lensi nyt romukoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävi kummin tahansa, itse pidän omat muksut kotona ja niin naapurustokin kertonut tekevänsä.
Niin, loppujen lopuksi jokainen voi tehdä tämän päätöksen kohdallaan, ei kai tässä tarvitse olla hallituksen tai minkään muunkaan sätkynukke.
Kyllä lauantainakin jotain tulee, mutta ei luonnollisesti kaikkia tuotteita tule.
Ainakin maitotuotteet Valio ja Arla kuskaa lauantaina sekä osa leivistä tulee.