rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Päivi on kova💪 Nainen, joka seisoo sanojensa takana.
Näin on ja vastaus aloittajan kysymykseen on, kyllä haluaisin Päivi vastaa 12 terveyskeskupell...
" Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle. "
Tämä on ihan hyvä, meidän pitääkin päästää idi....a eroon.
Miksi et sitten mene nukkumaan ajoissa ?
Itse en tule ikinä äänestämään Rehniä, mielestäni keskustan edustaja ei ole siihen virkaan sopiva.
Eli äänestän joko Sannaa tai Pekkaa ja tod. näk. tässä järjestyksessä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
0, tota tuubaa tulee ihan tarpeeksi ilmaiskanavilta, jopa liikaa niiltäkin.