rarehanu
Seuratut keskustelut
Kommentit
Niin se vaan on, että kyllä sen oikean kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa ja ei ainakaan korona-aika sitä helpota.
Vierailija kirjoitti:
Rokotus ei pelasta, vaikka niin nyt halutaan uskotella. Myös useampaan kertaan rokotettu voi sairastua vakavasti. Ja rokotteesta itsestään voi saada vakavia oireita. Se ei ole mikään taikakeino.
Joo, ja itse olen rokotettu. Mutten siksi, että katson siitä erityisemmin suojaa saavani, vaan siksi, että se oli pakon sanelema juttu, rokotepassi jne.
Tämä on osittain totta, ettei tarpeeksi huonossa kunnossa oleva ihminen, eli monta sairautta tai yksi vakava sairaus esim. syöpä, takaa että mikään määrä rokotteita pystyisi näitä ihmisiä pelastamaan.
Muille se kuitenkin antaa kohtuullisen suojan vakavaa sairastumista vastaan.
Kannatta laittaa tommonen mariseva sohvaperuna vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:42"]
Lähteekö lento Porvoon lentoasemalta?
Ihan Helsinki-Vantaalta lähdetään. Olen jo 33-vuotias, mutten ole koskaan lentänyt mihinkään.
ap
Hyvää matkaa joka tapauksessa ja toivottavasti ei tule tappavia tuliaisia reissusta.
Se vaan on totuus, ettemme edes parhaassa tapauksessa pysty vanhuksia jotka ovat heikossa kunnossa loputtomasti suojelemaan koronalta.