rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ketä on tämä idi.... jolla on hirveä fiksaatio nimiin ?
Suurin osa merkki t-paidoista on mielestäni rumia, kuten Tommy H.
Tuolta saa aika kivoja t-paitoja.
https://www.lightinthebox.com/fi/p/miesten-polo-3d-tulostus-graafiset-t…
Vierailija kirjoitti:
Lohtusyöjiä samoin miehet.
Mitä väliä mistä se johtuu, moni ihminen nykyään "lääkitsee itseään" , syömisellä, juomisella, lääkkeillä, huumeilla yms sairaaloisella toiminnalla.
" Onpa huonoja otsikoita ja keskusteluja tänään "
Kyllä tämä on ihan jokapäiväistä täällä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En ole vuokranantaja, mutta tiedän että kissa tai koira saattaa elämänsä aikana tässä ko. asunnossa kusta useamman kerran sinne lattialle ja tätä hajua ei saa muuten pois kun uusimalla lattia.