rarehanu
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Hyvältä kuulostaa, mutta kastiketta en huomannut.
Normaalia, jos on 1 kerta viikkoon ja asuu kohtuullisen matkan päässä, mutta enempi alkaa olemaan liikaa.
Oudolta kuulosta, ootko kysynyt miksi.
Mua ei ainakaan tuommoinen kiinnostaisi ja saisi monoa hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes televisiota - sorry...
Miten se televisio liittyy maksukanaviin, eikä netissä ole enää saatavana maksukanavia ?
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Kyllä tuo monelle hengelle riittä, jos ei aijo viikkoa tai kahta samaa syödä.