pulu
Kommentit
Käyttäjä2492 kirjoitti:
pistäkää napit korville, niin eivät häiriköi. :D
Voi kyllä häiriköivät.
Ruoanlaitto (kestää, maksaa, sotkee, ideat loppuvat), astiakoneen tyhjennys (meteli yhteen kolisevista tavaroista) ja viemäriaukon putsaus (yök) ovat ne kamalimmat. Sen sijaan ikkunoiden pesusta, kylppärin siivoamisesta ja moppaamisesta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
ihmiselle tarpeetonta sokerilitkua. yäk.
Sokerittomassa tuotteessa ei ole sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kuolee aina silmät kiinni?
Ei kaikki. Kovat äijät kuolevat silmät auki.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Eivät tietenkään, vaan sama ilmiö toistuu, oli sitten kuulokkeet korvilla tai ei. Tulevat kälättämään ja vilkuttelemaan siihen naaman eteen.