pulu
Kommentit
Omasta mielestäni kaikki mikä ylittää 2000 euroa on suuri palkka.
Käyttäjä3087 kirjoitti:
Aika jänskää. Täällä kysytään subjektiivisia kauneusihanteita ja sitten alapeukutetaan urakalla :) Se itsetunto, se tyypillinen suomalainen itsetunto tai oikeammin sen puute. Siellä sitä mamma kihisee ja puhisee ja alapeukuttaa näppiskommandona kun miehet ei tykkää kananpersetukkaisista ylipainoisista eloveenoista :)
Öö, siis minä olen alapeukuttanut jos kuvan nainen on täysin erilainen kuin oma ihanteeni ja peukuttanut ylös jos se vastaa omaani. Luulen että suurin osa on tehnyt näin, niinhän se on aina tarkoitus näissä keskusteluissa.
Omasta mielestäni kauneimmat kasvot maailmassa omaa Cheryl Cole
http://www.amalgama-lab.com/pict/bands/songs/c/cheryl_cole.jpg
Olen 175 cm ja painan 83 kg. L-XL-kokoisia vaatteeni pääasiassa ovat, muutama M-kokoinen paita löytyy mutta nuo koothan nyt vaihtelevat muutenkin kaupoissa. Olen niin mukavuudenhaluinen että arkivaatteiden tahdon olevan hieman löysät (ja collarit sekä neuleet nyt muutenkin ovat rentoja päällä), juhlapuvut ovat eri juttu ja niistä ostan yleensä L-kokoa.
En nyt naisista mene mitään sanomaan mutta kuvien taso kertoo aika paljon kilpailun tasosta.
Eivät irlantilaiset ainoita viulunsoittajia ole, (oletan että noita viuluja irkkukommentillasi tarkoitit) tuohan on nimenomaan hyvinkin suomalaistyylistä, nopeatempoista viulumusiikkia mikä myös Suomen kansantansseihin vahvasti liitetään.